Organizowanie eventu

Borykasz się z codziennymi trudnościami? Nie wiesz jak sobie poradzić w trudnej sytuacji? Opowiedz, co Cię gnębi, a postaramy się Ci pomóc!
Awatar użytkownika
turanka
Posty: 222
Rejestracja: 04 sty 2019, 15:03

Organizowanie eventu

Post autor: turanka »

czy ktoś z was organizował taki event w willa zagórze? znalazłam ich ofertę tuhttp://www.willazagorze.pl/pl/konferencje-i-sz ... szawy.html i chciałabym przeprowadzić wyjazdową konferencję 3 dniową połączoną właśnie z imprezą integracyjną dla naszych pracowników. Mam już nawet namiary na fajnego animatora do takich eventów, myślałam m in o jakimś survivalu albo o zapasach sumo w tych super dużych strojach
Awatar użytkownika
elżbieta66
Posty: 84
Rejestracja: 07 lip 2019, 14:20

Re: Organizowanie eventu

Post autor: elżbieta66 »

u nas genialny event był w Hotelu Imperium w Rzeszowie, miejsce świetne. Przy dłuższych konferencjach (u nas trwały 5 dni) to dostaliśmy zniżkę na pobyt. pokoje fajne, ładnie postrojone, nie brakuje podstawowych elementów, jak tv, suszarka czy żelazko. Śniadania tam to jakiś mistrz kuchni przyrządza.
Awatar użytkownika
Barcik
Posty: 110
Rejestracja: 15 sty 2019, 13:49

Re: Organizowanie eventu

Post autor: Barcik »

Ja będę organizowała taki event w Hotelu Włoskim https://hotelwloski.pl/ w Poznaniu i uważam, że lepszego miejsca nie ma na takie imprezy. Sporo dowiedziałam się na jego temat od znajomych, którzy często tam wynajmują noclegi. Hotel przyciąga zarówno walorami estetycznymi, jak i smakowymi. Natomiast niesamowicie przyjazny personel zaskakuje swoją pomysłowością z organizowaniu różnych atrakcji dla gości.
Awatar użytkownika
molko
Posty: 91
Rejestracja: 01 paź 2019, 21:22

Re: Organizowanie eventu

Post autor: molko »

Jeśli chodzi o firmę od realizacji eventów to idealnie się u nas sprawdziła ta firma http://atrybut.com.pl/ Specjalizują się w organizowaniu wydarzeń o charakterze kulturalnym i twórczym. Są kreatywni i mają super organizację. Są z Gdańska.
Awatar użytkownika
jimy5
Posty: 81
Rejestracja: 19 lis 2019, 22:24

Re: Organizowanie eventu

Post autor: jimy5 »

Może najlepiej jest skorzystać z agencji PR, która organizuje rożne eventy? Jeśli się na tym nie znasz, to lepiej się nie pchać w to, może wyjść niezbyt udana impreza. Jeśli planujesz organizować samemu, to musisz załatwić salę, catering i wiele innych rzeczy. Jeśli potrzebujesz akcesoria reklamowe pod promocje na evencie, to znajdziesz je na https://www.retio.pl/
Awatar użytkownika
fiona45
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2019, 13:50

Re: Organizowanie eventu

Post autor: fiona45 »

Każdy event jest inny, ale warto na nim zainwestować w balony z helem. Teraz taka opcja jest bardzo modna i praktyczna. Widziałam ciekawe propozycje na https://balonyzhelempoznan.pl . Mają tam wiele modeli balonów na różne okazje.
Awatar użytkownika
blanka
Posty: 143
Rejestracja: 30 lis 2019, 10:19

Re: Organizowanie eventu

Post autor: blanka »

tez uwazam, ze lepiej skorzystac z uslug agnencji ktora organizuje eventy,ja osobiscie wole sobie oszczedzic niepotrzebnego stresu :) polecam Warsztatownia i mniej wiecej https://www.facebook.com/warsztatowniaimniejwiecej/
bardzo fajni, energiczni ludzie, ktorzy juz niejedna fajna impreze maja za soba :)
Awatar użytkownika
gutwiński
Posty: 2
Rejestracja: 17 mar 2020, 15:48

Re: Organizowanie eventu

Post autor: gutwiński »

Przede mną organizacja wieczoru kawalerskiego mojego przyjaciela, także spora sprawa na mojej głowie. Dobrze, że poczytałem trochę opinii o rożnych lokalach i wiem żeby na pewno nie wybierać Boss exclusive club w Rzeszowie. Bo drogo, oszukują i ogólnie atmosfera mało sprzyjająca do dobrej zabawy.
miś

Re: Organizowanie eventu

Post autor: miś »

gutwiński pisze: ↑17 mar 2020, 17:47 Przede mną organizacja wieczoru kawalerskiego mojego przyjaciela, także spora sprawa na mojej głowie. Dobrze, że poczytałem trochę opinii o rożnych lokalach i wiem żeby na pewno nie wybierać Boss exclusive club w Rzeszowie. Bo drogo, oszukują i ogólnie atmosfera mało sprzyjająca do dobrej zabawy.
a teraz odbywają się jeszcze takie imprezy?
Awatar użytkownika
pomorska
Posty: 84
Rejestracja: 06 cze 2019, 12:10

Re: Organizowanie eventu

Post autor: pomorska »

blanka pisze: ↑23 sty 2020, 12:32 tez uwazam, ze lepiej skorzystac z uslug agnencji ktora organizuje eventy,ja osobiscie wole sobie oszczedzic niepotrzebnego stresu :)
Tak, to dobry pomysł chociaż u nas mamy osobę która wymyśla różne formy integracji w naszej firmie i ostatnio postawiła na te https://www.cookup.pl/k/warsztaty/ bardzo fajne warsztaty kulinarne. Mam wrażenie że to była najlepsza impreza od lat
Śnieżka

Re: Organizowanie eventu

Post autor: Śnieżka »

Każda konferencja to bardzo prestiżowe przedsięwzięcie. Wymaga ona całego wachlarza umiejętności, rozpoczynając od odpowiedniego planowania, realizowania, czy przede wszystkim, ostatecznego koordynowania samego przebiegu wydarzenia. Jednym z pierwszych punktów na drodze do jej organizacji jest odpowiednia sala konferencyjna, które pomoże nam zrealizować nasze plany. Tutaj mamy kilka sal do wyboru https://nadmorski.pl/business-positive/ ... erencyjne/
Awatar użytkownika
bunia91
Posty: 362
Rejestracja: 31 mar 2019, 23:47

Re: Organizowanie eventu

Post autor: bunia91 »

To co ma główne znaczenie to przede wszystkim dopasowanie miejsca do Ciebie. Dzięki firmie https://www.doubletreewarsaw.pl/eventy/ ... ferencyjne masz szansę na dostosowanie wszystkich elementów do swoich potrzeb. Dlatego też polecam Ci sprawdzić sale konferencyjne Warszawa .
koluś890

Re: Organizowanie eventu

Post autor: koluś890 »

Witam,co sądzicie o tym,by zainwestować wypad na wieczor kawalerskido hotelu w Gdyni? Chętnie poznam wasze opinie na ten temat, chcemy zorganizowac koledze najlepszy wieczor w jego zyciu. Co sądzicie o takich pakietach https://quadrille.pl/oferta/wieczor-kawalerski/ ? Chętnie poznam wasze opinie.
Awatar użytkownika
kasiakowa06
Posty: 278
Rejestracja: 15 lip 2019, 9:28

Re: Organizowanie eventu

Post autor: kasiakowa06 »

elżbieta66 pisze: ↑25 lip 2019, 9:44 u nas genialny event był w Hotelu Imperium w Rzeszowie, miejsce świetne. Przy dłuższych konferencjach (u nas trwały 5 dni) to dostaliśmy zniżkę na pobyt. pokoje fajne, ładnie postrojone, nie brakuje podstawowych elementów, jak tv, suszarka czy żelazko. Śniadania tam to jakiś mistrz kuchni przyrządza.
Ale już same imprezy działy się na zewnątrz? My tak mieliśmy, że zabawy były w namiocie wypożyczonym z https://www.eventmeble.pl/

Obrazek
Bartłomiej

Re: Organizowanie eventu

Post autor: Bartłomiej »

Chcesz zorganizować event pełną parą. To trzeba również pomyśleć o reklamie. Warto zainwestować w flagi plenerowe które będą widoczne dla wszystkich i wtedy pewnie nazwa się utrze w pamięci uczestników, Takie flagi można załatwić z https://magdal.pl/oferta/flagi-reklamow ... przenosne/. Bardzo fajna i ciekawa sprawa
marcin wójcik

Re: Organizowanie eventu

Post autor: marcin wójcik »

Na szczęście jest na rynku dużo firm – agencji, które pomogą Ci zorganizować taki event firmowy z wielką pompą. Ja ze swojej strony mogę natomiast zasugerować Ci firmę od oświetlenia: https://bvs.com.pl/ - konkretniej zajmują się nowoczesnymi pokazami laserowymi i multimedialnymi. Teraz to bardzo pożądane na imprezach. Grą światłem można urozmaicić każdy event. Super fachowcy.
Awatar użytkownika
pursta
Posty: 170
Rejestracja: 17 maja 2019, 22:43

Re: Organizowanie eventu

Post autor: pursta »

Jeśli na evencie będą goście zagraniczny to warto też zorganizować tłumaczenia symultaniczne. My korzystamy w tym zakresie z pomocy biura tłumaczeń https://www.translationstreet.pl/tlumac ... ltaniczne/ z Krakowa. Już kilkakrotnie nas obsługiwali i wszystko, jak należy. U nas około 20% gości eventów i konferencji branżowych to goście zagraniczny stąd zawsze jesteśmy przygotowani do tego, aby przygotować prezentacje w języku polskim wraz z tłumaczeniem.
ODPOWIEDZ