Zdrowie

Gwiazdy disco polo na kwarantannie nie tylko śpiewają – zapraszamy do ćwiczeń z Elwirą Mejk

• Zakładki: 18


Podczas dobrowolnej kwarantanny aktorzy, muzycy i inne sławny osoby zapraszają nas do oglądania koncertów online i innej aktywności poprzez media społecznościowe. Z gwiazdami możemy ćwiczyć, gotować, śpiewać lub po prostu podziwiać ich talent. Gwiazda disco polo Elwira Mejk zachęca nas do aktywności fizycznej i pokazuje, jak sama dba o formę. Póki co znaleźć można tylko jeden trening z udziałem Elwiry, który udostępniło radio VOX FM, dlatego my czekamy na więcej, a tymczasem zachęcamy do ćwiczeń, niekoniecznie w domu!

Forma do lata i forma na lata z Elwirą Mejk

Elwira Mejk to popularna piosenkarka disco polo, która znana jest z charyzmy, talentu, ale także nienagannej figury. Gwiazda disco polo, która zaraża swoich fanów optymizmem i energią, tym razem postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i swoje fanki (a może i fanów?) namówiła na wspólny trening aerobowy. Jeśli i Ty nie możesz znaleźć sobie miejsca w domu i mimo regularnych ćwiczeń na orbitreku brakuje Ci zajęć fitness, koniecznie zrób trening z Elwirą Mejk.

Trening fitness z Elwirą Mejk

Sylwetki Elwirze może pozazdrościć niejedna nastolatka. Nic dziwnego – scena wymaga od artysty nie tylko talentu muzycznego i charyzmy, by porwać do zabawy publiczność, ale także nie lada kondycji fizycznej, by po zejściu ze sceny mieć siłę na rozdawanie autografów i wspólne zdjęcia z fanami. Nawet jeśli fitness nie jest jedynym przepisem na sukces Elwiry, z całą pewnością taka forma aktywności pomaga jej utrzymać dobrą kondycję i cieszyć się nienaganną figurą.

Trening Elwiry Majek to półgodzinne zajęcia fitness z rozgrzewką na początku i strechingiem na koniec spotkania. Po rozgrzewce możemy przypomnieć sobie najpopularniejsze kroki fitnessowe – step touch, double step touch, heel back czy heel back po kwadracie. Do tego kilka ćwiczeń wzmacniających i po pół godzinie takiego fitnessu można poczuć prawdziwą satysfakcję. Co prawda trening jest poświęcony raczej osobom początkującym lub po długiej przerwie, ale osoby średniozaawansowane, które w obecnej sytuacji rzadko wychodzą z domu, mogą go wykonać w przerwie od intensywnego wysiłku. Osobiście polecamy wykonać trening przy otwartych oknach, a najlepiej w ogródku, jeśli mamy taką możliwość.

A Wy jak dbacie o odporność i kondycję fizyczną w tych trudnych czasach? Jak akcja #zostanwdomu wpłynęła na Wasze nawyki i codzienny tryb życia?

Artykuł powstał przy współpracy z portalem Disco Polo.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
5 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.